Training Beursstrategie, -concept & -marketing (Members Only)

Datum: 21.02.2018

Maritieme toeleveranciers, Scheepsbouw

Wil je vorm geven aan de uitkomsten van jouw beursdeelnames? Verhoog het bereik en de aantrekkingskracht op jouw beursdoelgroepen met de training Beursstrategie, -concept & –marketing.  Een training uit een pakket van twee beurstrainingen voor kritische en ambitieuze deelnemers aan maritieme beurzen. Aangeboden tegen een zeer aantrekkelijk tarief door Netherlands Maritime Technology (NMT). Exclusief voor leden. De training vindt plaats op 21 februari 2018.

Doel

De training ‘Beursstrategie, -concept & -marketing’ is erop gericht exposanten de beste inzichten en technieken te laten benutten om zich te verzekeren van een zekere stroom van doelgroepbezoekers naar hun stand.

Onderwerpen

Beursstrategie op 1 A4

‘Beursstrategie op 1 A4’ is de beste methode van dit moment voor het bepalen van succesvolle strategieën voor beursdeelname. De methode wordt sinds 2006 wereldwijd en multi-sectoraal toegepast. Je krijgt op één pagina een concreet en haalbaar succesplan voor de voorbereiding, uitvoering en afronding van jouw beursdeelname.

Jouw stand een bezoekersmagneet

De grootste bijdrage die jouw stand kan leveren aan beurssucces is het vangen van de aandacht en wekken van de interesse bij de bezoeker. Eye-movement registraties laten je zien wat wel en wat niet werkt op beurzen. Je leert wat dit betekent voor de teksten, afbeeldingen en interactie binnen jouw stand.

Niet uitgenodigd of niet overtuigd?

Wat is voor beursbezoekers doorslaggevend om een specifieke exposant te bezoeken? In een onderzoek door AUMA onder 4216 vakbeursbezoekers geeft 42% aan een exposant te bezoeken omdat het een bestaande relatie betreft. Dertig procent voert de reden op dat het een potentiële zakenrelatie kan zijn en 24% geeft aan de exposant te bezoeken omdat zij een schriftelijke uitnodiging van de betreffende exposant hebben ontvangen. Geen of te weinig bezoekers in de stand? Dan heb je je bezoeker misschien niet uitgenodigd of niet overtuigd van de waarde van een bezoek aan jouw stand. Aantoonbaar een gemiste kans dus! Je leert hoe je een onweerstaanbare uitnodiging schrijft.

Voor en door wie

De training is voor marketingmanagers en managementleden werkzaam bij lidbedrijven van NMT. Voor mensen die willen leren hoe zij vóór en tijdens de beurs hun bereik van en aantrekkingskracht op de maritieme doelgroepbezoekers kunnen vergroten. De training wordt uitgevoerd door Ton Willemse, oprichter van internationaal trainingsbureau BeursTotaalTraining. Hij heeft vele jaren ervaring in beurstrainingen in een technische setting.

Trainingsdatum

21 februari 2018

Trainingsduur

Drie uur

Locatie

NMT, Boompjes 40 in Rotterdam.

Kosten

€295,- per persoon. Vanaf de tweede deelnemer per bedrijf geldt een deelnametarief van €145,- per persoon. De vermelde bedragen, exclusief BTW. Voor de lunch wordt gezorgd.

Benieuwd naar in-house mogelijkheden? Neem hiervoor contact op met NMT.

Meer informatie & aanmelden

Klik hier om direct aan te melden. Neem voor meer informatie contact op met Elena Stroo-Moredo via T 088 44 51 043 of E stroo@maritimetechnology.nl.